شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

شکلاتی برای تو

داستان های کوتاه غیــــر حرفه ای

من وارد افکار کسی نمی خوام بشم

من وارد افکار کسی نمی خوام بشم

من آواز قناری رو فراموش کردم

من حتی جرات ندارم

جرات ندارم که بگم تو مال کسی دیگه هستی

توی صدای نوازش آهنگ

من نمی خوام دیگه بمیرم

خواهرم وقتی قالی می بافه

آواز می خونه آوازمی خونه

من خوابیدم خیلی با صداش

خواهرم توی آینه هیچ وقت نگاه نکرد

گاهی من براش سهراب می خونم

تا رنگ آفتاب و بفهمه

من توی قرعه کشی مرگ شرکت کردم

من واجد شرایط نیستم

من نمی خوام وارد افکار کسی بشم

تو راه رسیدن به خودت وبرام نقاشی کن

من با اسب سفید میام از راه تو

من با حرف های نا گفته ستاره میام

حرف های من پر از تناقص ریاضیه

تو منو بیدار کن از میون مرداب

من دارم آواز قناری روازبرمی شم

                                     8/8/83

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد